News

Date17.05.2017.

Poziv na prezentaciju EU projekta FIESTA za poboljšanje energetske učinkovitosti u kućanstvima u Općini Grožnjan

Pozivaju se građani Općine Grožnjan na prezentaciju projekta FIESTA - Families Intelligent Energy Saving Targeted Action, koja će se održati u četvrtak, 18. svibnja 2017. godine, s početkom u 10:30 sati, u Vjećnici Općine Grožnjan, na adresi Umberta Gorjana 3.

Tijekom prezentacije predstaviti će se pristup, operativna rješenja i rezultati koji su dobiveni realizacijom aktivnosti projekta FIESTA, kao i koncept energetske uštede stanovništva, s posebnim osvrtom na obitelji s djecom i stanovnike s posebnim potrebama.

Prezentaciju će voditi Kristina Fedel Timovski, Voditelj odsjeka za informiranje, međunarodnu suradnju i europske politike Grada Pula i Minja Savović, Viši stručni suradnik za energetsku učinkovitost Grada Pula.

Prezentacija je u potpunosti besplatna za sve sudionike.

___________________________________________________________

Tutti i cittadini del Comune di Grisignana sono invitati a partecipare alla presentazione del progetto FIESTA - Families Intelligent Energy Saving Targeted Action, che si terrà giovedì, 18 maggio 2017, con inizio alle ore 10:30, presso la Sala del Consiglio del Comune di Grisignan, all’indirizzo Umberta Gorjana 3.

Durante la presentazione verranno presentati l'approccio, le soluzioni operative e i risultati ottenuti nell'ambito dello sviluppo delle attività del progetto FIESTA, nonchè il concetto di risparmio energetico presso la cittadinanza e in particolare nei riguardi delle famiglie con bambini e dei cittadini con maggiori vulnerabilità.

La presentazione verrà realizzata da Kristina Fedel Timovski, Responsabile del dipartimento per le pubbliche relazioni, la cooperazione internazionale e le politiche europee della Città di Pola, e da Minja Savović, Referente superiore per l'efficienza energetica della Città di Pola.

La presentazione è completamente gratuita per tutti i partecipanti.

Više info: OVDJE

 

Partners